Dit is het archief van Xboxworld V3.

Bezoek Xboxworld.nl voor de laatste updates.
Review: Outlast
Artikel: XBW Terugblik: De Guitar Hero serie
Review: Enemy Front
Review: Transformers: Rise of the Dark Spark
Artikel: Xboxworld beta is open!
Artikelen

XBW Terugblik: De Guitar Hero serie XBW Terugblik: De Guitar Hero serie
Xboxworld beta is open! Xboxworld beta is open!

Reviews

Outlast Outlast
Enemy Front Enemy Front
Transformers: Rise of the Dark Spark Transformers: Rise of the Dark Spark
Murdered: Soul Suspect Murdered: Soul Suspect
UFC UFC
MotoGP 14 MotoGP 14
Tour de France 2014 Tour de France 2014
Sixty Second Shooter Prime Sixty Second Shooter Prime

Meer Artikelen Meer Artikelen

Xboxworld komend weekend off-line voor onderhoud! Xboxworld komend weekend off-line voor onderhoud!
XBW Review: Outlast XBW Review: Outlast
XBW Terugblik: De Guitar Hero serie XBW Terugblik: De Guitar Hero serie
XBW Review: Enemy Front XBW Review: Enemy Front
XBW Review: Transformers: Rise of the Dark Spark XBW Review: Transformers: Rise of the Dark Spark
Bekijk de MS Gamescom Conferentie nu live! Bekijk de MS Gamescom Conferentie nu live!
Xboxworld beta is open! Xboxworld beta is open!
Bekijk de nieuwe Call of Duty: Advanced Warfare multiplayer Bekijk de nieuwe Call of Duty: Advanced Warfare...
Eerste gameplay trailer van Dead Island 2 Eerste gameplay trailer van Dead Island 2
Zie de Shadow Warrior Xbox One trailer en screenshots Zie de Shadow Warrior Xbox One trailer en scree...

Meer Nieuws Meer Nieuws

Enemy Territory: Quake Wars
 
Enemy Territory: Quake Wars
 
Platforms
Xbox 360
 
Uitgever
Activision
 
Developer
Nerve Software
 
Genre
Eerste persoons shooter
 
Release datum
Xbox 360
Reeds verschenen
 
Belangrijke Features
Online marktplaats
Online Multiplayer
 
Meer info Meer info

Naar Forum Naar Forum

 
Gepost door Mirik Smit op 23 april, 2008
Check setje nieuwe shots van Enemy Territory: Quake Wars

Hier onder weer een viertal nieuwe beelden van de aankomende Enemy Territory: Quake Wars voor de consoles. Het spel oogt inde screenshots een beetje duister, we zijn benieuwd of de daadwerkelijke gameplay in een iets helderdere wereld plaat vindt. Neem in ieder geval eventjes een kijkje.


In Enemy Territory: Quake Wars zullen gamers de legendarische invasie van de aarde door de Strogg, de buitenaardse vijanden uit de Quake serie, off- en online na kunnen spelen. Offline tegen computergestuurde vijanden in een nieuwe single-player campagne voor consolegamers en online als teamgeoriŽnteerde eerste persoons shooter. Hierin zullen gamers in de positie van hun favoriete partij, de Strogg zelf of de verdedigers in de vorm van de Global Defence Force in talloze verschillende situaties te maken krijgen met het tactische gevecht tussen mens en gewetenloze cyborg. Elke factie heeft vijf unieke klassen die gespecialiseerde wapens en uitrustingen bij zich dragen en een speciaal systeem voor de consoleversie van het spel zal spelers tips geven over welke klassen het meeste nodig zijn om het gevecht te winnen en welke functies er beschikbaar zijn. In de strijd om controle over de verschillende territoria zullen gamers verschillende voertuigen besturen, mobiele hoofdkwartieren neerzetten en verdedigingssystemen prepareren. Voorbeelden van de voertuigen zijn quad-bikes, tanks, gigantische mechanische looprobots plus helikopters en zweefschepen voor luchtaanvallen.

In elk gevecht, online met maximaal 16 man, zullen de strijdmachten niet alleen hun basis moeten verdedigen maar moeten uitbreiden tot een volledig functionerend fort. Uiteindelijk zullen de defensieve, maar ook offensieve capaciteiten van het hoofdkwartier verbeterd worden met radar, artillerie en commandosystemen. Het is dan ook zaak de vooruitgang van de vijand te stoppen door zijn of haar basis zo primitief mogelijk te houden en op die manier een tactisch voordeel te behalen, waarmee de strijd beslecht kan worden. Dit kun je doen door sluipaanvallen met krachtige explosieven of luchtaanvallen met gevaarlijke raketten. Ook zullen er verschillende objectieven in een missie behaald moeten worden om de overwinning te claimen. In de consoleversie van het spel zal er een clansysteem ingebouwd zijn zodat jij en je teamleden en eigen logo kunnen ontwerpen en overzichtelijke statistieken bij kunnen houden, plus zal er een kompas toegevoegd worden om duidelijker doelen weer te geven.

Op 30 mei lijkt de consoleversie van het spel in de winkels te liggen, maar het is goed mogelijk dat het spel nog eventjes uitgesteld wordt. We houden je op de hoogte.


Afbeelding 43Afbeelding 42Afbeelding 41Afbeelding 40
10/07/08 - Uitslag: Prijsvraag Enemy Territories: Quake ... 04/07/08 - XBW Prijsvraag: Enemy Territories Quake Wars 09/06/08 - Download de demo van Enemy Territory: Quake Wars 10/05/08 - Bekijk grappige promotie en gameplay video's ... 18/04/08 - Check nieuwe shots + trailer Enemy Territory:...
dctjuh zegt:
23/04/2008
ziet er goed uit
ninja-man zegt:
23/04/2008
leuke game voor online. offline is het bagger to be honest
Toly zegt:
23/04/2008
Ziet er niet erg boeiend uit....
23/04/2008
@ dctjuh
ziet er goed uit?
de gameplay ziet er misschien goed uit maar de grapics?
was vast een sarcastische opmerking
4sake zegt:
23/04/2008
of jij doet gewoon je lenzen in? ziet er heus niet slecht uit hoor..
xapachex zegt:
23/04/2008
dan doet tom zijn lensen in. en 4sake doet een laser behandeling. want het ziet er wel slecht uit. het heeft zo'n vage kleur. heel grijzig. en slechte graphics.
Toly zegt:
23/04/2008
Graphics zijn niet van kaliber 360 in ieder geval... dat is overduidelijk!
Unrealist zegt:
23/04/2008
Het ziet er idd niet zo goed uit , Ik heb het idee dat de pc versie er stukken mooier uit zag. Er word enorm veel bumpmapping gebruikt waardoor sommige dingen zoals de wielen wel mooi lijken. Maar de kleuren, blergh. Ik weet dat het oorlog is en dat snoepkleuren ook weer te veel van het goede is , maar dit is echt te saai. Maak het dan zwart wit ofzo. Verder lijkt het me wel een hele goede game:)
xapachex zegt:
24/04/2008
zoals Brothers in Arms: Hells Highway. heeft nu echt de perfecte kleuren. niet te grijzig. en niet te kluerrijk. dat zijn echt goede kleuren.
tolinden zegt:
24/04/2008
Kracht van QW zit in de grote speelvelden!!! Fuck even de textures en kijk naar de Draw Distance en de hoeveelheid infantery en voertuigenactie die tegelijktijd op het scherm gepoept wordt. De nieuwe Battlefield heeft weinig en kleine MP maps.(en maar 1 modus!!?) Terwijl ik juist vooruit wil qua oppervlakte en niet achteruit.. De 16 spelers online vind ik wel een beetje karig. De beloftes van MMO-shooters zijn de laatste tijd een beetje doodgebloed, maar toch denk ik dat ze de toekomst gaan worden.

Zeg maar een MMO in een speelveld van 16 bij 16 kilometer, op verschillende slagvelden in een totaal vernietigbare omgeving. We gaan het allemaal nog meemaken en QW is wat mij betreft een stap in de goede richting...
tolinden zegt:
24/04/2008
Check info over Megatexture technologie van ID software! is echt revolutionair :)
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Nog geen login? registreer je dan eerst.
 
nCode World Domination True