Dit is het archief van Xboxworld V3.

Bezoek Xboxworld.nl voor de laatste updates.
Review: Outlast
Artikel: XBW Terugblik: De Guitar Hero serie
Review: Enemy Front
Review: Transformers: Rise of the Dark Spark
Artikel: Xboxworld beta is open!
Artikelen

XBW Terugblik: De Guitar Hero serie XBW Terugblik: De Guitar Hero serie
Xboxworld beta is open! Xboxworld beta is open!

Reviews

Outlast Outlast
Enemy Front Enemy Front
Transformers: Rise of the Dark Spark Transformers: Rise of the Dark Spark
Murdered: Soul Suspect Murdered: Soul Suspect
UFC UFC
MotoGP 14 MotoGP 14
Tour de France 2014 Tour de France 2014
Sixty Second Shooter Prime Sixty Second Shooter Prime

Meer Artikelen Meer Artikelen

Xboxworld komend weekend off-line voor onderhoud! Xboxworld komend weekend off-line voor onderhoud!
XBW Review: Outlast XBW Review: Outlast
XBW Terugblik: De Guitar Hero serie XBW Terugblik: De Guitar Hero serie
XBW Review: Enemy Front XBW Review: Enemy Front
XBW Review: Transformers: Rise of the Dark Spark XBW Review: Transformers: Rise of the Dark Spark
Bekijk de MS Gamescom Conferentie nu live! Bekijk de MS Gamescom Conferentie nu live!
Xboxworld beta is open! Xboxworld beta is open!
Bekijk de nieuwe Call of Duty: Advanced Warfare multiplayer Bekijk de nieuwe Call of Duty: Advanced Warfare...
Eerste gameplay trailer van Dead Island 2 Eerste gameplay trailer van Dead Island 2
Zie de Shadow Warrior Xbox One trailer en screenshots Zie de Shadow Warrior Xbox One trailer en scree...

Meer Nieuws Meer Nieuws


Naar Forum Naar Forum

 
Gepost door Mirik Smit op 15 juni, 2009
Criterion: "Console nooit 100% benut, gebrek aan ideeŽn"

Om iedereen recht te zetten die constant maar claimt dat console nu eindelijk wel voor 100% benut zijn om hun spel beter te laten lijken heeft de technische directeur van Electronic Arts' Criterion Games studio, ontwikkelaar van Burnout Paradise, een paar wijze en rake woorden. Op Eurogamer.net zegt de man: "Niemand heeft de consoles voor 100% benut, als je dit claimt betekend het alleen maar dat je niet de beste bent, dat je geen ideeŽn meer hebt om je spel te verbeteren." Rake woorden en nog waar ook! Gooi dat maar in het gezicht van een ieder die je probeert wijs te maken dat een console voor 100% benut is.



14/09/13 - Criterion stopt met Need for Speed, heeft nog... 27/01/10 - Criterion's Need for Speed titel vandaag inte... 12/06/09 - Burnout ontwikkelaar werkt aan nieuwe Need fo...
15/06/2009
EA had toch juist laatst gezegd dat ze de Xbox 360 100% benut hadden, maar de PS3 nog niet?
Sindagon zegt:
15/06/2009
precies, beetje ironisch wel. Ze spreken hun eigenaar tegen :p
15/06/2009
ps3 kan nog veel beter,alleen al het online gebeuren van sony is zwaar vervelend ( zacht uitgedrukt ) ..en voor de xbox 360 geld ga wat minder vaak kapot,dan hebben ze hem 100%
SuBruo zegt:
15/06/2009
"Console nooit 100% benut, gebrek aan ideeŽn"

Voor makers van de laatste burnout vind ik dat best n grote mond. Zelf de slechtste titel uit heel de reeks neer zetten, en vervolgens wel met zo een uitspraken komen :P
w0utert zegt:
16/06/2009
Geen enkele console is ooit voor 100% benut, ook de 360 niet, en al helemaal niet nu al. Denk dat het wel steeds moeilijker wordt, de 360 is relatief eenvoudig te programmeren en al redelijk lang op de markt, dus oeen procentje of 90 van de totale kracht van het kastje zal al wel aangesproken worden.

De PS3 wordt echt nog veel en veel slechter benut, als ik zie hoeveel verschil er tussen PS3 titels van verschillende ontwikkelaars zit weet ik al genoeg, maar als je ook nog eens kijkt hoe veel er uiteindelijk uit de PS2 gehaald werd helemaal, de PS2 had precies dezelfde problemen voor ontwikkelaars als de PS3 (zijnde, een architectuur die heel erg afweek van andere consoles en PC's, en een grote nadruk op gespecialiseerde hardware voor vanalles).
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Nog geen login? registreer je dan eerst.
 
nCode World Domination True