1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

bestand verkleinen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door gaizka, 10 jun 2004.

1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil bij een marktplaats advertentie een foto plaatsen, de maximale bestandsgrote is daar echte maar 150 kb.
    De foto die ik wil plaatsen is meer dan 500 kb, weet iemand hoe ik dit kan terugbrengen tot 150 kb?

Ik zit er aan te denken om eventueel een link in de advertentie te zetten, het programma dat ik hier voor gebruik heeft echter ook een limiet van 500 kb, weet iemand een upload programma waarme je ongeveer 750 kb kan uploaden?

alvast bedankt,

2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Is die foto al wel op Goede grootte? en heb je hem in .JPG opgeslagen? Evt kan ik m wel voor je uploaden!

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je hem opent moet je hem weer opslaan als een .jpg bestand. Hierdoor wordt ie zeker weten kleiner.

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Microsoft Picture manager:

Bestand verkleinen > Voor webpagina's; hierdoor kunnen bestanden tot 85% kleiner worden :)

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    jpg of gif of lage kwaliteit opslaan. Dan moet het lukken. Of lagere resolutie maken.

6. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ff opletten bij het plaatsen van een url in een advertentie, daar berekenen die hufters daar geld voor, je kunt dan kiezen of je verwijderd je advertentie of je mag dokken, kortom ff verkleinen, kan ook makkelijk met powertoys, te downloaden vanaf de microsoft site.

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    met ACDSee kan het ook vrij eenvoudig. Volgens mij eigenlijk wel met elk grafisch prog. of viewer.

8. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Adobe photoshop

afbeelding>afbeeldingsgrootte> en gas erop,

s8cces

Ltrz...

Deel Deze Pagina