Potverdikkie... Dit is echt mijn most-wanted game van de E3 so far.. Kon na ruim 350 uur demons- en dark souls helemaal niet in deel 2 komen. 3 x opnieuw gestart met een nieuw class maar tevergeefs.. Dit daarentegen maakt mij enorm blij. Hoop op een volledig andere game met dezelfde principes. Is dit Project Beast btw? Kreeg van de eerdere screens veel meer een Souls vibe als met deze screens
Ziet er vet uit, inderdaad jammer dat het nog zo lang duurt. 2015 wordt wel een epic game jaar zo lijkt het
Nee Dark Souls II is al een tijd je uit Dit is de nieuwe game van de director van Demon's souls en de eerste Dark Souls en het lijkt idd meer de victoriaanse kant op te gaan maar who cares, het word een action RPG van de maker van Demon's Souls. Dat op zich is al geweldig nieuws, misschien nog wel mooier dan dat het Demon's souls II was geweest Iets anders in hetzelfde genre.
Ja demon souls bedoelde ik. Jammer ik vind die games helemaal niks namelijk en die trailer sprak mij juist wel aan.
Klinkt zeker goed. Demon's Souls 2 was ook wel erg snel op Dark Souls 2 geweest... Ja, zelfs Souls games kun je te veel spelen ben ik achter gekomen
Er is zojuist een blogpost geplaatst met wat meer details en wat pics: http://blog.us.playstation.com/2014...usively-to-ps4-in-2015-new-details/#sf3256110 (^ )