1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dvd back uppen naar HD

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Athion, 23 feb 2005.

1. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil met dvd shrink een dvd backuppen naar me hd maar hij is dan ongeveer 4 gb groot hoe krijg ik hem kleiner?

2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    fikken op dvd, klaar.

3. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ook met dvd shrink geloof ik en anders even googlen. veel succes

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    zegt ie niet dat ie m naar HD wil back-uppen.

Maar ik zou hem comprimeren met WinRar, al weet ik niet of die m wel genoeg comprimeerd...

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een dvd op je pc blijft zowieso groot. Verwacht niet dat je plots een echte dvd voor 500mb hebt.

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    wat heb je d'r aan om een dvd te backuppen naar HD? In mijn ogen is het logischer om je HD te backuppen naar DVD. Als je hem wilt backuppen om te voorkomen dat je hem kwijtraakt of beschadigd, kun je hem idd beter branden of twee keer branden. Een harde schijf gaat eerder naar de klote dan een dvd-tje normaal gesproken.

Bovendien is het helemaal niet verstandig om dvd's te gaan backuppen op kleinere HD's. Als je een HD van 80 gyg of groter hebt, dan kan dat nog wel een keer.

Kan zijn dat ik je niet begrijp, maar voor wat ik er nu uit begrijp, lijkt het bovenstaande me logisch.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, hij heeft van een gast een film gekrergen die hij om z`n HD wilt pleuren.
    Zet em gewoon in een gecomprimeerde map:p

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    dat zou kunnen, maar in dat geval is het niet echt backuppen en bovendien zou ik in dat geval gewoon wachten op een grotere HD

Deel Deze Pagina