Khad het eigenlijks vanaf het begin gewoon weer moeten volgen, maar vergeet het steeds. Kvind het alleen steeds zo jammer dat er elke editie weer met complotten e.d. gezeikt word, altijd weer. Das gewoon geen fuck aan, gewoon stemmen op de personen die jij vind die het minst de titel verdienen, en dan kijken welke er over blijven. :{ Kvond de eerste edities en een paar van de latere wel leuk, maar vorig seizoen en dit seizoen heb ik niet bepaald gevolgd. Die eerst paar waren dus wel leuk, en ook die ene met Giovanni, en 2 met Eva's erin enzo, dat waren allemaal wel leuke, maar volgens mij is er nu geen fuck aan, zeker niet als je het niet gevolgd hebt.
Ik was vanaf het begin al voor Hiu. Ze had een beetje pech met de montage van de serie. In het begin was alleen zij aan het woord, waardoor ze al gauw irritant werd. Maar blijkbaar hadden de anderen toen nog niet veel interessants te melden. Dus jammer dat het tussen Hans en Yin ging. Wel mooi hoe Hans met zijn neus op de feiten werd gedrukt. En hoe de afvallers voor een gelijke stand zorgden. En tsja, dan maar Yin... Al met al een apart seizoen Robinson. Maar heb zeker geen spijt dat ik gekeken heb.
Had liever gehoopt dat Hans had gewonnen, Yin speelt echt als een slang. Maarja, in het thema van complotten heeft ze had dan toch beter gedaan. Hans alle klappen laten opvangen, en zelf met de winst ervandoor gaan.
Douwe in zijn tuinbroek Jammer van Hiu, maar het boeide me ook niet meer. Er is dit jaar maar een Robinson en dat is Ernst Paul!
De enige reden dat ik nog keek was vanwege Ernst-Paul. Mooi einde ook met die compilatie beelden, en die brief aan hem. Je zag ook dat die presentatrice het er echt moeilijk mee had. Ik hoop dat ze geen vervanger voor hem gaan zoeken komend seizoen, maar het dan gewoon laten bij die Belgische. Die is ook goed, maar er is niemand die Ernst-Paul kan vervangen. Hij ís Expeditie Robinson.
Hiu was inderdaad zwaar irritant doordat ze zoveel aan hetwoord was. Gelukkig werd dat tijdens het seizoen wel minder want ik werd er helemaal gek van Daarnaast vond ik het een beetje laf van de overige expeditieleden om geen winnaar te kiezen, al zorgde het nu wel voor een leuke reunie met alle oude Robinsons. Toch had ik liever gezien dat Hans had gewonnen. Het einde was echt mooi, mooie beelden/foto's, ik had er nog veel langer naar kunnen kijken. Als het programma doorgaat hopelijk inderdaad geen vervanger, simpelweg omdat dat die er niet is.
Wat moet ik hier van zeggen, ik had het niet verwacht. Ik had mochten ze doorgaan alleen Evi liever. Ik hoop dat hij het een beetje kan, maar een Expeditie zonder Hasselbach kan ik me nog steeds niet voorstellen.
Elk jaar boeit ER me minder en minder. Heb dit jaar maar 4 afleveringen ofzo gezien. Denk dat ik volgend jaar helemaal niet meer kijk. Maarja goed dat het doorgaat na de dood van EP.
Morgen 20:30 op RTL5, eerste aflevering. Ik post het maar, ondanks niemand het hier checkt volgens mij. Wel lame dat het nu op een Donderdag is in plaats van Zondag.
Leuk, hadden ze dat concept niet van tevoren kunnen vertellen? Ik had me nog aangemeld voor deze editie. Mailtje van een paar maanden terug. Nou, had me dan die moeite bespaard fuckers