1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een 1 tweetje maakt, want ze snijden simpel door mijn verdediging met een 1 twee, terwijl ik dat zelf niet kan en het stond ook niet in die handleiding in de game:mad:

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.052
    Zat er bij jou en handleiding bij? Bij de UK versie was EA daar te schraal voor :mad:

Anyway, left-button (shoulderbutton) ingedrukt houden als je passed naar iemand, dan rent de passer snel door naar voren, klaar om de pass weer te ontvangen.

Wat wel kut is, is dat in vorige FIFA's de speler dan naar voren bleef rennen totdat je de bal kwijtraakte, maar hier houden ze regelmatig halverwege op met rennen, zelfs als je gewoon de bal nog hebt. heel irritant.

Dan wil je even een verdediger diep sturen en intussen combineren totdat hij in de buurt van het strafschopgebied is aangekomen, maar halverwege de middenlijn stopt ie opeens en gaat ie terug. Zo frustrerend.

3. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij wel op dat spelers al na 1 seizoen zoveel stijgen...
    Heb met Real bv Lucas van Sao Paulo gekocht na het 1e seizoen,hij is al 88,en zijn versnelling 99 en snelheid 98.
    Ook heb ik Eriksen gekocht,ook al 86 na 1 seizoen,en ook versnelling en snelheid in de 90,terwijl hij in het begin van het spel snelheid van 82 ofzo heeft en 82 in totaal is...
    Met dit tempo is iedereen na een paar seizoenen 99...

Ook die prijzen,Lucas 90mil,Eriksen 70mil,en zo nog een paar.
    Ik kocht normaal altijd jonge talentjes die nog moesten groeien,en goedkoop waren.
    Maar ik speel alleen Wereldklasse ivm mijn VP,dus nu koop ik alleen jonge spelers die al sterren zijn,met een gemiddelde voetballer kom je nu echt niet ver,en lig je er zo uit bij Real...

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat het een gruwelijk team in Fifa 12 is natuurlijk! :9

Gisteren een bod gekregen van fucking Heereveen van 71 miljoen voor Eriksen 8). Voor Sigthorsson nog van een andere club een bod van 15 miljoen gekregen.
    Zit er aan te denken om ze beiden ze verkopen en dan als vervangers Van der Vaart en Suárez te halen. Vind ik opzich geen neppe (Messi/Ronaldo etc), om bij Ajax te hebben (seizoen 2). Wat zouden jullie doen?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juventus speelt eindelijk superfijn in een FIFA game! :+
    Voorgaande delen vond ik ze altijd traag en log spelen, nu is het m'n favoriete team online! :)
    Elia is geweldig! 8)

6. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die gasten zonder ANY vinden zichzelf dan helemaal geweldig.
    Vaak zijn ze Barcelona,in een 532 formatie,met twee 1,5meter grote VPtjes,en pingelen is het enige dat ze doen.
    En als de verdediging de bal heb,drukken ze op A,en dan geeft die verdediger een pass van 40 meter precies op de stropdas van zo´n smurf...ik ken het:mad:...

Onze quote bij Fifa 11 was,
    AI or 5 defenders is EXIT,en dat doen we deze Fifa weer net zo,gewoon opstelling in de intro bekijken,5 verdedigers of geen rugnummer12/ANY,dan verlaten we gewoon bij de aftrap...

Bij Pro Clubs zijn die niet-VP´s max 70,maar ze geven passen en verdedigen nog beter dan Puyol en Pique bij elkaar...

7. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken kwamen spelers die in Engeland/Spanje/Italie/Frankrijk en Duitsland spelen,niet naar clubs uit andere competities.
    Als je zo´n speler een aanbieding doet,zegt hij dat jou competitie niet prestigieus genoeg is...
    Dat zal nu in Fifa 12 ook wel weer zo zijn.
    Ik kon zelfs nooit een jong talentje huren als ik bv in Portugal bij Benfica bezig was...

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.702
    Begin ik eindelijk een beetje de game te snappen en sta ik lekker 0-2 voor met Ajax tegen Borussia Dortmund in een online match, quit die gast dus weer eens vlak voor het einde. Heb daar gewoon zo'n schijthekel aan. :emo:
    Ik dacht dat er ondertussen wel wat aan gedaan zou zijn.

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha klopt, in FIFA 11 waren ze nooit geinteresseerd in de Nederlandse competitie..
    Echter in FIFA 12 heb ik met Ajax linkeraanvaller Perotti (basisspeler bij Sevilla) en linksback Schmelzer (vaste kracht bij Dortmund) gekocht. En dit terwijl ik de moeilijkheid van het bestuur op Wereldklasse heb staan.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel ook met Juventus. Elia en krakic(?) op de vleugels. Allebei erg snel, heerlijk. En het roze tenue aan zodat je je altijd onderscheid van de tegenstander \o/

11. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan na 2 seizoenen elk potje te hebben gespeeld in de manager game wel een duidelijke mening vormen.
    Ik begon op semi-pro met psv, maar dit vond ik te makkelijk, ik rende de tegenstander op de flanken steeds voorbij en scoorde heel makkelijk.
    Toen de game op pro gezet, maar hier slalomt de tegenstander met speels gemak langs mijn verdediging. Het is van de zotte dat teams als nec, graafschap of excelsior langs me heen kappen en draaien en elke keer 1op1 komen met de keeper.
    Mij lukt het niet om een goede throughpass te geven, elke keer zit de verdediging er tussen.
    Ik heb af en toe het gevoel dat ik iets mis in het spel waardoor het voor mij iets makkelijker aanvallen is.
    Het nieuwe verdedigen vind ik wel tof om eerlijk te zijn, maar het lijkt net alsof de tegenstander helderziend is, als ik wil ingrijpen, kappen, draaien, passen of er voorbij, moet ik er een verdediger bij trekken, komt er een aanvaller vrij te staan en staat ie weer 1 op 1 met mn keeper.
    Dusja, ik geef fifa een eerlijke kans, en me zelf om het te masteren, maar als ik over een week of 2 nog geen plezier hier aan heb, en dat heb ik nu amper, ruil ik hem in voor pro... en dat is zonde, want pro komt nog niet in de buurt van fifa.
    Just my 2cents.

PS. mischien dat iemand mij kan vertellen hoe ik een penalty tegen houd? heb er 10tallen om me oren gehad, maar altijd bleef mn keeper staan. ongeacht welke knop ik indruk.

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dubbelpost. Internet flipt hem hier...

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zijn er hier meer mensen die online met Napoli spelen? Zo ja wat spelen jullie voor opstelling? De standaard opstelling speelt in aanvallend opzicht lekker. Alleen laat die in defensief opzocht nog wat steken vallen....

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Duiken doe je met de rechterstick ;)

15. scf09

scf09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn jij speelt toch met PSV online of of line?
    Met wat voor opstelling speel je als ik afvragen mag en wat voor spelers zet je erin?

Bedankt alvast

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  17. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary ???

Game Mode: Career
    Difficulty: Amateur
    Home Team Rank: 3
    Away Team Rank: 4
    Game Category: Club vs. Club
    Home Team: AZ Alkmaar
    Away Team: Ajax

Niet zo zwetsen he,alles staat er gewoon netjes bij...O-)
    Het zijn trouwens maar weer hele korte herhalingen,terwijl je tijdens een wedstrijd volgens mij de hele wedstrijd terug kan gaan in herhalingen met LT...

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat staat er altijd standaard bij dat is een fout in de website. Dus hou je opmerkingen maar voor je.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

20. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben we gister ook bijna een uur vol gehouden maar we wilden toch gewoon wat potjes gaan spelen.

Maar het is gewoon triest hoe het op dit moment is. 5 mans verdediging met any is heel vaak voor ons geen probleem. Maar zonder any word het een heel ander verhaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina