1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt dat had ik ook gezien in dat overzicht. In hoeveel seizoenen zou hij op dit niveau moeten zitten dan?

3. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doen de ea servers het bij jullie ook weer niet?

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Hier wel

5. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer ff gespeeld en werd weer helemaal gek van dat kutverdedigen. Ik ga nu denk ik eerst een seizoen in carriere spelen op semi-pro zodat ik het verdedigen zeker goed kan en dan weer eens op professioneel, want nu gaat dat voor geen meter en erger ik me alleen maar.

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  6. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, net gepromoveerd naar divisie 4:b: en zit in de beker in de halve finale, maar eerst ff bikken.

7. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    O o o EA, verlies eerste potje in het seizoen omdat ik van de server afgegooid wordt terwijl ik 7-0 voorsta. Daarna nog een potje terecht verloren, vanaf toen 5 wedstrijden op rij gewonnen. Had dus nog 3 punten nodig uit 3 wedstrijden. In de eerste wedstrijd kom ik 2-0 achter, maar ondanks dat hij de keeper de hele tijd is wordt het nog 2-2. Tweede potje heb ik 12 schoten voor en 3 tegen maar eindigt het weer in 2-2.
    Ik denk laatste potje dan maar winnen, word ik er in de 90ste minuut uitgegooid terwijl ik 4-1 voorsta. Had 18 punten nodig om te promoveren, zonder die kutserver had ik er zelfs 23 gehad.. Zo dat moest ik even kwijt, kutea:+

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Eerste beker gewonnen na 1 poging :)
    Je krijgt niet eens een leuke beloning ofzo..

9. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen in een video game niet echt realistisch natuurlijk! Toch vind ik PSV beter in fifa. Haha zeker in het echt!

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En ik vind Ajax beter in het echt!

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.702
    Online head-to-head is dus echt geen reet aan... Als je lekker speelt en je staat 2 a 3-0 voor quit in 90% van de gevallen de tegenstander al. :emo:

Doe me dan maar online friendlies tegen Dulle enzo.

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het vorig jaar leuker, toen kon je nog ranked tegen een vriend. Dan doe ik toch net iets meer mijn best.

13. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

ja man ik heb 15 wedstrijden gespeeld. 12 gewonnen. 1 gelijk bij 1 potje stond ik 4-1 voor ben ik eruit gegooid nu staat er dat ik heb verloren bij een potje stond ik 2-1 voor 90ste min werd ik eruit gegooid

14. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Eriksen is bij mij na 1 seizoen al 88, ik ben zelf Leeds en bij mij gaan mijn spelers langzamer omhoog als bij de computerteams lijkt het wel.

15. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke teams spelen jullie meestal online? Ik ging daarnet met Liverpool online, maar vond ze nogal houterig spelen. Atletico madrid was m'n volgende "experiment" maar dat was echt 'n klote team. Palermo ging opzich wel, alleen de achterhoede was nogal teleurstellend.

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Liverpool is in het echt ook ongelofelijk houterig, dus best realistisch :lol:

17. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Online doe ik met Aston Villa, Lazio of PSG

18. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon zo,als hij bij Ajax speelt word hij zo goed omdat hij dan elke wedstrijd zogenaamd een 8 of 9 speelt.
    Spelers in jou team krijgen bij een goede wedstrijd soms een 7,pas als je speler veel wedstrijden achter elkaar een hoog gemiddelde krijgt stijgt hij...

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil eigenlijk niet meer online spelen tot het goalkeeper systeem is opgerot. Verlies gewoon wedstrijden puur door het keepen van tegenstanders.

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Same here. Ik ga maar ff lekker career spelen. Leuk detail: een dag nadat ik een bod op Cabral afwijs raakt ie op de training voor 5 maanden geblesseerd :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina