Als je maar goed verdedigt kunnen zij ook niet scoren.. Ik word een beetje gek van die commentatoren in de carreer. Als ik één punt achter sta op de nummer 1, doordat die de dag daarvoor een wedstrijd had gespeeld, zeggen ze dat de manager vast teleurgesteld is. Meer van dit soort onzin, je zou het eigenlijk gewoon uit moeten kunnen zetten.
Je kan het bij spelinstellingen ook uitzetten. Zet maar eens alleen de speleffecten en de spelergeluiden aan,je hoort bij een NLse club dan ook echt de spelers in het Nederlands elkaar coachen en om de bal vragen. Een balletje in het net schieten klinkt dan ook lekker...
Ik snap echt niet dat mensen nog steeds verbaasd zijn over de servers van EA vlak na een FIFA release!
Dat zeg ik niet, maar je probeert toch altijd de 0 te houden? Dus verdedigen is niet anders, alleen moet je nu door de CPU heen aanvallen ipv door zo'n kneusje die het niet kan. Uiteindelijk win je toch op wie meer skills heeft, die keeper kan echt niet perfect zijn.
Klopt, alleen zou er ook een ut update komen. En die zou er eerder zijn.... Edit; nu pas door dat jij het bent Baws!!!
Gister ook wel een grappig foutje ontdekt in het spel. Janssen had een blessure, kreeg je een shot dat hij aan de zijlijn lag en gewisseld moest worden. Stond er opeens Boerigter op zijn shirt, in het balkje eronder en bij teammanagement was het wel gewoon Janssen.
Fifa is er gewoon voor gemaakt om eerst een maandje beetje offline te spelen en dan tegen de tijd dat je dat helemaal zat bent online te gaan, meestal werkt t dan allemaal al veel beter. Zo doe ik het iig al jaren.
Nee die zou ik de grote update komen. En dat is volgens mij niet degene die er nu is. Had ergens gelezen dat er een update zou komen voor FUT. Voor de mensen die niet in kunnen loggen etc.
Wat houdt dat in dan als je op de BACK knopt drukt? ben je dan de keeper en doet de computer derest? totdat je weer de bal hebt? of is er ook nog is een optie dat je de spelers druk kan laten zetten.
Die blessures zijn ook niet meer normaal, ik ben ondertussen al 3 seizoenen begonnen (ivm moeilijkheidsgraad). Het eerste seizoen bij PSV krijgt Wijnaldum in de derde wedstrijd een hamstringblessure en ligt hij er voor 3 maanden uit. Het tweede seizoen met PSV krijgt Strootman in de vierde wedstrijd een enkelbandnogwat en ligt er voor 2 maanden uit. Het derde seizoen bij Inter krijgt Forlan in de vijfde wedstrijd een knieblessure en ligt er voor 2 maanden uit.
Ik heb weinig last van blessures, niet overdreven veel in ieder geval. Misschien ligt het ook aan hoe je speelt, wissel je veel, zoek je vaak de tegenstander op?