Het topic voor al je gezwets over Ultimate Team in FIFA 17. Gebruik maken van de FIFA 17 Ultimate Team app kan hier: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
Goedemiddag. kan ik ook fifa 17 10 uur spelen als ik een ea acces maand abbonement neem? Of moet ik dan ook via hen het spel meteen kopen? Dank voor de reacties.
Je kan gewoon 10 uur spelen zonder het spel te kopen. Echter, dit is niet de volledige game. Je kan Ultimate Team spelen, The Journey en volgens mij ook vriendschappelijke potjes.
Wel lekker dat jullie op de Webapp kunnen,als ik na de site ga zie ik alleen staan maak een account en nog meer van die onzin.Mn xbox en ea account zijn wel 2 verschillende emailadressen en heb 17 ook nog niet gepreorderd.Vandaag dan maar ea avces aanschaffen
Firmino en Icardi. De rest shitt Kunnen jullie al handelen?? Bij mij staat er ''speel fut eerst op ps4 blabla''
Ik heb geen pc.Krijgen we ook allemaal weer een gratis drafttoken? Anders gelijk maar even draften wanneer je de game kan downloaden met ea acces
Suarez, Firmino, Icardi, lekker hoor. Handelen werkt bij mij gewoon. Cerny gekocht voor 150, geen idee of het wat is. (Had maar 250 coins)
Hier is het ook gelukt via de PC. Even een vraagje uit voorgaande jaren. Op dit moment zit er nog weinig geld in het spel coins, en zie ik spelers op de lijst voor 500 buyprice met 8.0 overal. Ik vraag mij af, gaan de prijzen van dit soort spelers erg omhoog? als er dus meer geld in het spel komt als de game ook echt uit is. Hoe zat dit voorgaande jaren ook alweer? Groetjesss