1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #THEGREATRESET2030

    Berichten:
    9.196
    Leuk Bevonden:
    12.361
    gyms zijn dicht dus nee
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    216
    en daarvoor?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Multicultureel XBW.nl VIP

    Berichten:
    18.728
    Leuk Bevonden:
    4.095
    Met dumbells ja.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.347
    Leuk Bevonden:
    3.758
    Ja met dumbells. Is wel zwaar, maar wel echt een goede oefening vind ik. Goed voor stapiliteit ook. Als je hem zo zwaar vindt, misschien iets lichter gewicht pakken? Misschien ook wat meer sprint oefeningen doen buiten, want je conditie klinkt een beetje wankel.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    216
    Conditie, kan meespelen maar zoals gezegd is dit de enige oefening waar ik het heb. Gewicht maakt ook niet echt verschil, als ik te licht pak is het juist ook weer niet fijn qua balans etc.

    Ook echt alleen mijn rechterbeen met stabiliteitsissues, haha. Super irritant. Hopelijk gaat het op de duur beter. Ik train nu sinds 6mnd 2x per week met een trainer 1op1, verdere spierontwikkeling gaat echt lekker (ook al ben ik bijna 2meter), maar tegen deze oefening zie ik wel steeds op.
     
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2.534
    Ik doe 'm ook, maar dan met dumbbells, stang is nog te zwaar.

    Ik heb in 2019 een blessure gehad en die voel ik wel soms als ik op links leun
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.347
    Leuk Bevonden:
    3.758
    Misschien de oefening nog een keertje extra doen zonder gewichten thuis. 2x per week is ook niet heel veel. Maar als je een PT hebt kun je dit beter met hem bespreken natuurlijk.
     
    Gerjan vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind het maar shit. Val altijd bijna om met die split squats
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.099
    Leuk Bevonden:
    450
    Holy shit woensdag voor t eerst weer naar gym geweest en sterf sindsdien echt van de spierpijn. Borst/triceps gedaan met 't idee om vrijdag nog een keer te gaan voor rug/biceps maar dat was gewoon niet te doen. Echt hele borst doet pijn..

    Iemand anders ook te gretig van start gegaan?
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #THEGREATRESET2030

    Berichten:
    9.196
    Leuk Bevonden:
    12.361
    Nergens last van
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.099
    Leuk Bevonden:
    450
    Stiekem getraind tijdens lockdown?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Multicultureel XBW.nl VIP

    Berichten:
    18.728
    Leuk Bevonden:
    4.095
    Loop sinds woensdag met T-Rex armen die ik gebogen moet houden gezien mijn biceps kapot zijn. Daarnaast kwamen mijn triceps, chest en rug er ook bij dus ben total loss.
     
    Garrett, schijterwt en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #THEGREATRESET2030

    Berichten:
    9.196
    Leuk Bevonden:
    12.361
    Bro wanneer pompen we samen thats gonna be so much fun
     
    Garrett vindt dit leuk.
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.379
    Leuk Bevonden:
    41
    Weer blij om terug te zijn in de gym, maar wil in m'n nieuwe huis ook graag home gym inrichten. Dit heb ik tot nu toe op m'n lijst, zijn er nog dingen die ik mis?
    • Power rack incl pull up bar
    • Bankje
    • Olympic barbel
    • Dumbbell stangen (50 mm zodat ik zelfde gewichten kan gebruiken)
    • Gewichten
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.164
    Borst spierpijn is wel intens ja, maar alsnog heel chill.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.347
    Leuk Bevonden:
    3.758
    Je hebt ook best betaalbare lat pulleys die je kunt ophangen. Kun je ook veel oefeningen mee doen. Daarnaast is een bokszak echt relaxed.

    (https://images.app.goo.gl/91g3MrDLaWxY9T799)
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Standaard wat veel mensen doen. Je gaat naar de sportschool en gaat van niks naar veel. Je bent op zoek naar een adaptieve prikkel en die prikkel moet je naar verloop van je 'trainingscarriere' groter maken. Maar als je door lockdowns (pleur op met die ongein, maar dat terzijde) gedwongen niks meer kan doen dan is de benodigde prikkel dus ook vele malen kleiner. Grofweg kan je aanhouden dat je kan starten met ongeveer 30% van het 'werk' wat je eerst deed.

    Crisis ik zie nog steeds dezelfde koppen hiero :D
     
    Gerjan en Taab vinden dit leuk.
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.164
    Damn! Benchpress nog steeds in orde? Haha
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.194
    Leuk Bevonden:
    906
    Door de lockdown meer calistenics oefeningen gaan doen. Voel me nu wel meer leniger, explosiever en heb een stuk meer uithoudingsvermogen.
    Iets wat heel anders was toen ik alleen maar aan het pompen was in de gym.

    Elk nadeel heeft zijn voordeel i guess.

    Wel kut dat ik maanden voor lucht heb betaald bij FitforFree. Maar gelukkig worden die maanden aan het eind van je jaar kosteloos toegevoegd.
    Binnenkort maar ff weer een gym binnen wandelen.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lol, wat was het laatste wat ik daarover heb gezegd?

    2015 langzaam de transitie naar powerliften gemaakt. Eind 2015 een blessure opgelopen. 2017 geopereerd en heeeeel lang lopen kloten totdat ik eindelijk leerde wat pijn precies is (en in ging zien dat ik nooit geopereerd had moeten worden). Tegenwoordig gaat het best heel ok!

    Squat: 212,5
    Bench gepauzeerd: 140,5
    Deadlift 262,5

    Wordt al wat ;)
     
    Dyonko vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina