1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo CE en Halo 2 met AA en in 720p op 360!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xwon, 10 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel mensen,

Bungie heeft een nieuwe update met info over de BC van Halo 1 en 2.
    Om alvast een belangrijke vraag voor te zijn....
    Alleen de mensen met een HDTV zullen er het meest aan hebben...

(uit het Bungie artikel) : "Now, to reiterate, we didn't redo any of the old textures or geometry – this is simply the game you already own, running at a higher resolution. The results are not miraculous, but for owners of HDTVs (or VGA monitors with the appropriate cable) they are sweet."

Het volledige artike vind je http://bungie.net/News/TopStory.aspx?story=h2anniversary&p=5312619

2. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 en 2 op Xbox360

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal zijn met Halo 1 en 2 op de Xbox360.Maar ik zal toch de eerste 2 a 3 dagen volledig benutten aan Kameo en de 360 helemaal leren kennen meej al die nieuwe functies en dan heb ik nog niet gehad over Xboxlive.

Echt veel verschil zal er niet zijn,waarschijnlijk net scherpere beelden door de 720p mode en mooiere textures._0/ .

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.470
    Helaas, maar dat stond al uitgebreid gemeld en besproken in het backwardscompatible topic. Bovendien stond dit topic in het verkeerde subforum, maar dat terzijde. Dit nieuwsfeitje kan beter in het andere topic terrecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina