1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hitman 2] Basement killing

Discussie in 'Algemeen' gestart door djbokkeman, 8 okt 2002.

1. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2 Basement killing

Is iemand hier al ? en heeft iemand al een oplossing om in het begin verder te komen ? ik heb al eens een brandweer pak proberen te jatten maar die lui worden boos en ......
    Kan je ergen een brandje stichten ofzo ? dat ze dan allemaal weggaan ? Iemand oplossing ?
    }:]

2. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand in dit level ?

3. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik ben er nog niet, maar watik je wle kan vertellen dat Japan de eerste eerste 3 missies Zuigen.

€lp

4. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is wel een heel mooi level trouwens. Zorg effe dat je er snel bent dan kan je mij helpen !!! :9

5. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    HaHa, ben ik er al bijna moet nu ndie ene Chinese vent killen.

Myamoto ofzo iets :+

€lp

6. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah dat level was een makje :+

7. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bij Basement Killing, wel een vet level, ik ging er eerst een beetj als een rambo doorheen kilde een Brandwerman pakte zijn jas en ik Ging die hacker vermoorden alleen toen wou ik weer naar buiten en kilden de bewalers mij.

Maar ik ga nu straks even proberen op de Sneaky manier, vertel me hoe ver je bent, ik g aeerst denk ik naar die Wc en daar iemand killen zodat ikzijn Suite kan pakken, en proberen naar de basement te komen.

€lp

8. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou wat mij al een beetje gelukt was was in de deur lopen waar die brandweer mannekes waren
    ik had hem gekilled
    en toen sleepte ik hem in de verkeerde deur waar die andere brandweer lui ook al waren. dus ik ga proberen hem in de goeie deur te slepen
    en dan maar is kijken hoe ver ik kan komen.

Wat mij ook een goeie oplossing leek is een brandje te stichten maar ik weet niet of dat kan...... Hitman 2 is trouwens wel vet zoveel mogelijkheden!!!!. verder denk ik ook dat je een kans maakt al je 1 van die lui in de wc vermoord. pak aan trekken en misschien kom je dan verder dan normaal

als jij verder bent plz geef me jouw oplossing ik ben al een beste tijd bezig met dit level.

9. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil wel graag op de Sneaky manier erdoor heen komen.

maar als je in die deur komt bij de brandweermannen dan ligt erook een pak, probeer die eens aan te trekken, ik had mijn pistool in de handen dus ze renden direct weg en waarschuwden die bewakers daar.

Nog een tip is om aan het begin van het level geen AK en SMG mee te nemen want dan word je direct gensnapt.

En nu ga ik weer verder spelen, krijg er direct weer zin in :)

€lp

10. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe
    maar na een tijdje hebben ze je door in het pak ik had het ook al geprobeerd

11. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    In een van de locker kastjes ligt een rookbom
    die moet je in die erm dinges... waar je normaal was in gooit smijten en na tijdje gaat fire alarm af...
    weet ook niet echt wat ik erna moet doen (heb brandweer al gevolgd) 8)

12. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oooohhh nu snap ik hem. Ik had dat ding al maar wist niet wat ik er mee moest doen verder niet bij nagedacht en verrek mij theorie kan dus zorgen dat die lui oprotten kan dus wel.:+ :+ :9 thnx

13. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Level erna zuigt :)

€lp

14. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu alweeer verder ben nu in de woesttijn moet ik maffe kaarten halen.

15. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    ik nog steeds in dat level erna, maar als ik Hitman2 heb uitegspeeld ga ik hem denk ik wle ruieln voor andere games.

Edit: Ben nu ook in de woestijn :+

€lp

Laatst bewerkt: 10 okt 2002
  16. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ben alweer een paar levels verder. kan straks waarschijnlijk weer op de beamer dus dat word feest:9

17. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    vertel me even hoe je die ene levne hebt gedaan, waar je met die enorme Sniper op de rug moet Sjouwen, ze snappen mij steeds en ben steeds weer dood :'-(

€lp

18. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar je iemand moet killen die in een limo komt ?
    nou als je begint met sniper gooi hem weg pak wat grover werk. en knal alle guards om die je kan vinden. kijk op je map naar uitroep teken. dan kan je een sniper halen daar ergens. zoek een gebouw waar je lekker hoog kan sniperen er is er maar 1 goeie.
    auto komt eraan concentreer je op het aankomst gedeelte dus waar de auto door de poort ga kill de achterste in de auto en verder zie je wel

19. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    Done :)

€lp

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Leen je alweer een beamer!!? Haha, je hebt mijn onverdeelde aandacht!

Deel Deze Pagina