Zijn Weiss en Benioff hierbij betrokken? Of na het laatste seizoen met de staart tussen de benen weg?
Inderdaad. Hoop dat er type schrijvers op zitten zoals die van Chernobyl. Die mini serie was 100x beter dan de laatste drie of vier seizoenen van GOT. Trailer van HOTD belooft in elk geval veel goeds... maar daar kan je gezien de oude herinneringen aan GOT wel wat gezonde twijfel bij hebben. Hoop zo dat deze serie slaagt.
Dat zou ik ook niet te hard roepen. Zitten ook goede acteurs tussen. Vergeet zijn naam even, maar die man die Prins Philip speelde in de 1e 2 seizoenen van The Crown, is al een sterke naam. Het idee, van die troonopvolging in de trailer doet mij al vermoeden dat er een groot en mogelijk boeiend conflict staat te wachten. Jij denkt nog teveel aan GOT en wat Jorrie al zei: Die schrijvers zitten er niet meer op, dus deze serie een paar afleveringen de kans geven vind ik wel het minste wat jij en ik kunnen doen. Het belangrijkste is dat de serie vrij vlot uitkomt, dus we zullen het snel genoeg weten... en anders zal HBO India, of zoiets, wel weer per ongeluk ''lekken.'' Dan weet je het helemaal snel.
Je krijgt alleen nog non-binaire borsten te zien. And you'll love it! Maar seriously... kijkt iemand nog uit naar Game Of Thrones shit in 2022?
Heb een stukje zitten lezen in het boek Fire and Blood deel I. Daar is de serie grotendeels op gemaakt. En dat betekent veel meer lore en verhaal dan GOT als serie, alle seizoenen inbegrepen. De lat ligt laag om GOT te verbreken, maar voor een deel ook erg hoog. Als HBO er schrijvers op gezet heeft als bij Chernobyl, dan kan je alvast een paar House of the Dragon spullen gaan kopen.
ok was fking dik. is dit nog op een boek gebaseerd ofzo in case t crap wordt. GVD BEN WEER HOOKED THEY DID IT AGAIN THOSE FUCKS HERE WE GO AGAIN WELCOME BACK BOIS OLDSCHOOL GOT TIMES REVIVED STARTING A NEW RELATIONSHIP AFTER A BAD BREAKUP OR WILL IT BE GETTING BACK WITH UR CRAZY EX???