1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ideaal prachtig xBox 360 aansluitschema

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Margammor, 6 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margammor

Margammor Connect and Go

Leuk Bevonden:
    0
    Nou,

Voor iedereen met vragen over alle XBox 360 aansluitmogelijkheden voor en HDTV en Dolby Digital etc. Monstercabel heeft een werkelijk prachtig en volledig overzichtsschema op hun site (met alle uitleg):

http://www.monstercable.com/lit/CSG_Xbox360_WEB.pdf

Wat heb ik dan weer (pfff). Mijn Philips HD TV heeft wel component ingangen voor beeld, maar met die combi alleen een coaxiaal (de tulpstekker) ingang voor geluid? Nu maar eens de VGA kabel testen (ook niet op de Philips? maar proberen met een verloopje naar DVI), en op zoek naar een verloop ding van SP-DIF digitale connectie naar Coaxiaal...

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    oftewel een doelloze thread die al bestaat....

/Mod jouw post draagt ook heel veel bij.. Hij bedoelt het goed, en jij zeurt. Als je dan toch wil posten, help hem dan tenminste (zoals the_x-gamer doet) op weg. Of gebruik de report functie. -Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2006
  3. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    oftewel een doelloze reactie op een onwetend iemand.

Als je even de zoek functie gebruikt vind je vast wel iets. Veel succes en welkom.

4. Margammor

Margammor Connect and Go

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Ach, ipv direct een mening te hebben, kan je het ook wat anders zien. Weinig mensen hebben de tijd , nog de zin om 600 lappen A4 tekst bij elkaar door te spitten van een stuk of 6 threads, om hun antwoord te vinden.

Soms is het dan handiger om alles in 1 plaatje terug te lezen, scheelt bergen tijd (in elke geval voor mij).

5. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Bij geavanceerd zoeken heb je de thread zo gevonden nieuwkomer ;)

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het schema`tje is inderdaad erg makkelijk en overzichtelijk :).

Deze schema`s horen eigenlijk in de openingspost te staan van de algemene Xbox 360 thread. Dan hoef je geen zoekfunctie te gebruiken, en ook geen pagina`s lange threads door te spitten.

Een thread zoals deze, zakt eerder weg dan de algemene Xbox 360 thread. Dus ik stel voor dat deze op slot gaat, en dat de schema`s worden verwerkt in de algemene Xbox 360 thread, op de eerste pagina.

Bedankt voor het delen :cool:.

Als je nog opmerkingen hebt, moet je me maar even een pm sturen.

- closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina