Sommigge websites vernieuwen niet, en laten bijvoorbeeld alleen dingen zien van 20 dagen geleden. Ook als ik op vernieuwen druk in de werkbalk gebeurt er ook niets. Wat moet ik hier aan doen?
2 dingen die ik zou proberen: - Check je versie, dus heb je de nieuwste? Download em eventueel opnieuw. - Doe eens shift+F5 dat is hard refresh daarbij houdt ie geen rekening met oude data. Als dat niet werkt moet je maar even de ms klantenservice bellen.
yep ctrl+F5. Ga daarnaast naar je internet opties, instellingen. Controleren op nieuwe versies dan selecteren. Zal ie niet constant uit je cache gaan laden. Of doe zoals Hordo, neem een fatsoenlijke browser
Andere browser zoals Mozilla zijn veel beter daar zit teminste een ingebouwde pop-up stopper in en een download manager ik zelf gebruik Opera vindt ik zelf ook wel fijn. hier een paar links: Mozilla Opera
Firefox Crazy Browser (IE Based) Avant Browser (IE Based) MyIE2 (IE Based) Slim Browser (IE Based) Zelf gebruik ik MyIE2, maar Firefox is ook goed, alleen werkt die met Gecko en werkt ie dus niet met alle sites, ook vind ik plugin support van Firefox bagger.
Het werkt nog steeds niet , myie2 is heel erg goed, bedankt daarvoor, maar ik heb nog steeds problemen met updaten.
Waarom zou je de oorzaak daarvan zoeken bij Internet Explorer? Dat vind ik nogal vreemd, daar het meestal de provider is die fuckt. Zit je achter een proxy?
Proxy: je zit niet rechtstreeks op internet aangesloten, maar het gaat via een router die de internet verbindingen deelt over je thuisnetwerk. (verbeter me als ik het fout heb, ben daar ook niet zo in thuis)
gewoon ff nieuwst internet explorer downloaden bij microsoft of zo. lijkt me het meest simpele. heb je geen offline werken aan staan .
Moet ik niet 1 of andere internet optie inschakelen of uitschakelen en als dat zo is, waar moet ik dat doen? En trouwens wat is cache?
Ok, doe je browser uit, leeg je cashe met internet opties --> Geschiedenis wissen, bestanden wissen en cookies (moet je wel weer opnieuw inloggen op xbw etc) verwijderen. Dan instellingen en zetten dat hij elke keer als je op een pagina bent gaat controleren of er iets nieuws is. Zet ook je cashe op 200MB of een beetje laag, zodat ie niet alles opslaat. Help dat?