[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

?

Op welke partij heb jij gestemd?

1. CDA

0 stem(men)
    0,0%
  2. PVDA

0 stem(men)
    0,0%
  3. SP

0 stem(men)
    0,0%
  4. VVD

1 stem(men)
    16,7%
  5. PVV

0 stem(men)
    0,0%
  6. Groenlinks

0 stem(men)
    0,0%
  7. D66

1 stem(men)
    16,7%
  8. Partij voor de Dieren

2 stem(men)
    33,3%
  9. Piratenpartij

2 stem(men)
    33,3%
  10. Anders..

0 stem(men)
    0,0%
  1. Dedsec-NL

Dedsec-NL Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Ik geniet er zelf ook altijd heel erg veel van en kijk ook graag uit naar de peilingen en het verkiezingsdebat waarin ik hoop dat ze gaan vechten, en ik denk dat dit kabinet het wel gaat halen, en dat hoop ik ook want ik sta heel erg achter dat NPO akkoord, dus dat moet er nog wel even doorheen.

Volgende regering gaat worden VVD CDA D66 PVDA CU en misschien ook SGP, want daar valt nog wel mee samen te werken, en VVD en CDA zullen dan ook nog wel even een stapje naar links doen, want dat is toch wel weer het vrolijken recht van haha is goed hoor en ha ha ha is goed, of er komt een minderheidsregering van VVD en CDA waarin ze veel rechtse voorstellen er door heen kunnen krijgen, maar als links of rechts slim is dan stemmen ze gewoon allemaal op een partij, want dan win je zoo.

Vind het ook wel grappig dat VVD stemmers denken dat ze er wel uit kunnen komen met links, want links wil steeds meer en je gaat het dus ook nooit eens worden met elkaar, en ik vind het dan ook knap dat links geen meerderheid heeft maar ze alles nog steeds voor elkaar krijgen.

Wat ik niet snap is dat een meerderheid van de D66 kiezers ook 130 wil rijden terwijl de jongeren partij niet harder wil dan 90, dus waarom stem je dan op D66 ?? want die zijn het zelfde als Groen links, en ik zag laats ook leraren en studenten op tv die spijt hadden dat ze op die partijen hadden gestemd, omdat er anderen dingen gebeurde dan ze verwacht hadden.

Ook bijzonder dat als je op links stemt het zomaar je baan kan kosten omdat klimaat boven op de agenda staat naast meer asielzoekers.

Deel Deze Pagina