Pcars2 trailer gelekt. http://www.isrtv.com/project-cars-2/first-project-cars-2-leaked-trailer/ Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alleen die sneeuw/ijsbanen hoeft voor mij niet. Dat is meer iets voor Rally. Maar het ziet er allemaal goed uit. ik hoop, en denk ook wel, dat de makers geleerd hebben van hun eerste Pcars. Ik denk dat Pcars 2 een hit gaat worden. (dat hoop ik in ieder geval)
Ik wil nog niet op de hype-train stappen. Maar als de game zo uitgebreid wordt als dat ze eerder geclaimd hebben. Dus rallycross, rally, offroad etc, dan durf ik te stellen dat FM7 dit jaar niet met met "Best Racing game" prijs er vandoor gaat dit jaar. Nu nog hopen dat ze niet de zelfde fouten maken als in PC1.
Best racing game titel of niet, dat boeit mij niet zo. Wat ik interessanter vind is dat PC1 op bepaalde vlakken al best ver is (tracks, auto's, mogelijkheden), dat ik er vanuit ga (of hoop) dat PC2 de kritiekpunten van PC1 oplost, met daarbij een uitbreiding van de huidige content. Dan heb je natuurlijk een prachtige game.
Belooft veel goeds. Hoop dat ze van hun fouten hebben geleerd en dan kan dit echt een dijk van een game worden!
Stond er dan ook al bij. Wel jammer, wat mij betreft. PC2 zou 50+ locaties moeten hebben, maar het origineel had er al bijna 40. Met rallycross en andere offroad parcours erbij houd je maar weinig nieuwe circuits over. Fuji en Long Beach vind ik maar redelijk saaie locaties.
Als je maar met alle auto's, op alle circuits kunt. Vind ik 50 locaties nog niet zo'n probleem. Zolang ze maar niet ala Dirt Rally auto's gaan verbieden op sommige locaties.