Kreeg net de schrik van mijn leven. Game bevroor tijdens bezoek aan eigen garage. Naar desktop terug, schijfje eruit en erin, normaal aan en uitzetten werkte ook niet. Bij opstarten bleef de game op pauze staan in de garage. En de enige fix was de eerder door mij vermelde fix van de harde reset. Zie nogmaals: Zie you tube clipe Bijbehorend citaat: "While in power save mode, the RAM isn't always properly flushed, and the video below does a quick walkthrough of flushing the RAM of any game contents so that the Xbox One boots clean and pristine after a software enema." Zie ook de website met het artikel. http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-RAM-Crash-Troubleshooting-Guide-60787.html Ik hoop dat ik hiermee iemand kan helpen die ook tegen deze problemen aanloopt. Dus zeker voor stuurwielgebruikers om de FFB te garanderen bij het opstarten van de game: Stroom eraf ,5 seconden aan-/uitknop aanraken en dan stroom erop en opstarten. Njoy P.s ik kijk nog ff hoe ik die power safe mode kan uitzetten. Gevonden: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/system/learn-about-power-modes
Hmm ik heb nog helemaal niks veranderd kwa instellingen, maar ben ook nog niet verder dan die 250cc kart
Het is aan of uit. Alleen remlijn zoals in Forza is er jammer genoeg niet. Je kunt altijd je wensen op het forum van project cars kenbaar maken natuurlijk. Lijkt mij dat er meer zijn die dit graag zouden zien. Mie included.
Ik vind dat juist een uitdaging om niet meteen te beginnen bij Formule Rookie ofso. Zit nu ook nog bij de 250cc karts en dan is het extra leuk als je dan opeens naar Formule Rookie kunt, nog maar 2 events te gaan
Ik wijzig wel het aantal rondes maar hij blijft op 2 staan. Weet iemand hoe je dat wel goed kan doen?
Yeah! Wou m eigenlijk nu al doen maar dat is zonde omdat de helft dan niet kan. Na de zomervakantie hebben we daar alle tijd voor!
Beetje offtopic misschien. Maaruh, iemand de kwali gezien van F1 vandaag? In het reclameblok na Q1 kwam pcars voorbij
Ik heb het gevoel dat die Formula rookie sowieso plakt aan het asfalt, want ik rij nog steeds zonder enige aanpassingen en het gaat prima. Tijd voor een nieuwe klasse
Net getest met de 125cc karts en dat gaat ook heel goed. Tot de bug fix er is zal ik dit gebruiken denk ik. Even met wat andere auto's testen ook.
Heb SuperKarts nu afgerond. Maar, ik krijg geen contract aangeboden voor FormuleRookie.. Nu had ik de enigste keuze om aan Historic TC2 UK Trophy te beginnen, maar wat een rot event is dat zeg. Echt een klote auto die Ford en dan ook nog een verlengd circuit met een extra lap. Ik was dus al begonnen aan de Practice round, en kon hem niet meer skippen. Dus ik moest wel. Ben uiteindelijk 16e geworden Ik wil dit ding echt niet meer, nu heb ik voor het volgende event (weer een kart event) "jump to next event" gedaan. En nu ben ik weer bij de volgende Historic TC2 UK Trophy En die kan ik niet overslaan.. Betekent dit dat ik nu die hele reeks van deze trophy moet afmaken? Nee toch he? Wanneer krijg ik nu een contract voor FormuleRookie? Ik zie op de calendar wel 2 dagen na deze Historic UK Trophy een FormuleRookie event staan. Betekent dat dat ik dan een contract kan krijgen vóór die dag? Snap nog niet precies hoe dit werkt..
Rij nu met career de Formula C Euro series. Echt heel veel plezier mee ondanks wat irritante bugs (chicane bug, sound bug) Deze game bied zo veel meer diepgang dan FM. Alleen al door de wisselende weersomstandigheden ben ik hooked.