1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UT2004 Demo is uit.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MoJoo, 12 feb 2004.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan in de demo enkel normal kiezen.
    High en hoger is uitgeschakeld. Daarom ziet de game er ook niet echt mooi uit, iig niet mooier als ut2003:)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik begrijp niet dat je zo'n goed systeem koopt met zo'n crappy (in vergelijking met de rest van het systeem) grafische kaart.

Arjan84 heeft gelijk. Maar ik denk als jij bij de full version als op very high zet, dat je dan hier en daar framedrops gaat krijgen.

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    We zien wel. Heb net Far Cry getest, en heb em op 1280x1024 geprobeerd, alles op very high, en daar draait ie soepel op, dus de kans is groot dat UT 2004 ook lekker loopt

4. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Pas op met wat je zegt hé!
    Bij sommige mensen op dit forum gaan Far Cry + Very High + soepel niet goed samen:+.

Nu alleen nog even wachten op een 64bit OS:9.
    Ik wacht nog een maandje of 4, en dan ga ik ook 64bit:cool:.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dan heb ik me precies misschat in de prestaties van dat kaartje. Maar ik raad je toch niet aan om met AF en FSAA te spelen als je op 1280x1024 speelt en alles wilt open zetten.

Lol, ja.

Bij mij loopt de game op medium en met AA (in de game ingesteld) op high redelijk soepel en dat terwijl ik maar een Radeon 9000 (Pro?) heb. Bij een zekere sub-0 liep ie niet soepel met een 9700 Pro AIO. Ook heb ik gelezen dat de game bij sommige niet soepel loopt op een top systeem met een 9800 Pro.

Ik denk dat JanKost en ik geluk hebben :+.

Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  6. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, dan ben ik vast ook één van de gelukkige:+.
    Vind't maar een krom verhaal maar dat ter zijde:).
    Is btw een mooie kaart de 9000 Pro, is toch de opvolger van de 8500?
    Die heb k ook in m'n andere pc zitten, een 8500:cool:.
    *De eerste Geforce kontschopper..snik snif:) wordt er emotioneel van8)

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, dat is de opvolger. Maar ik dacht dat de 8500 in sommige tests beter was/is.
    Ook ben ik aan het twijfelen of ik de Pro heb. Alles (sis software, 3d mark, ...) zegt dat ik een Pro heb, maar die draait vreemd genoeg aan de snelheden van de non-pro.

Zo mooi is de kaart ook niet. Het is een DX8.1 kaartje en was/is de low-end kaart van de 9000-9500-9700 reeks.

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, opzich is de stap van dx8.1 naar 9.0b een stuk beter.
    Met de huidige 9.0 kaarten zal je straks toch tekort schieten, en dan is't zonde om weer een 9.0b te kopen.
    Zit helaas altijd te veel tijd tussen de hardware en de geschikte software.

Het is dat ik geld over had bij het samenstellen van pc vorig jaar, anders had ik't gewoon bij m'n 8500 Pro gehouden:).

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah. De 1ste DX9.0b games zijna bijna uit (Far Cry, UT2k4 en Deus Ex 2) en de next-generation kaarten staan al klaar om als centrale verwarming te dienen.

10. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Jaw, en't is al zo warm:eek:.
    Nu maar eens betere koeling voor de shit:cool:.
    We hebben niet allemaal't geld voor een Vapochill systeem:'-(.

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de 9600 SE 128 mbsdram, en bij ut2004 demo heb ik ook alles op Very high, behalve die 2 dingen die allleen op normal kunnen. Bij Far Cry hrb ik alles op high, want als ik em op very high zet, dan loopt ie wel soepel, maar op een gegeven moment liep ie vast? Weet iemand hoe dit komt?

12. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien word je Videokaart te warm? hehe, Ik heb gister ut2k4 gelant :+. Was echt lachen. Alleen ze maakte me in :'-(

Deel Deze Pagina