1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar kun je het beste (angel) dvd's bestellen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tco, 29 jul 2004.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kun je overal/en het beste/goedkoopste dvd's bestellen.

Ik wil namelijk Angel Season 2,3,4,5 (5 is nog niet uit maar dat ff terzijde) bestellen en heb op een paar sites gekeken, amazon.co.uk, amazon.com, play.com en bol.com. Bij play.com heb ik gehoord van een vriend zat niet bij alle dvd's/season's nederlandse subtitles, al ben ik goed genoeg in engels wil ik dit toch net niet. :p

Bij bol.com zijn season 2 en 3 pas goedkoper geworden € 56,99 van €90.00 maar staat nu sinds kort bij alle seasons

(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 29.09.2004

dat duurt dus nog 2 maanden.... iets te lang. :{

season 4 zal waarschijnlijk nog wel ff 90 euro blijven maarja die koop ik maar gewoon dan maar dag dag geld _0/.

Nou weet ik niet precies hoeveel de pond waard is maar bij amazon.co.uk is season 2 £65.59 en bij amazon.com $44.99 en ik weet dat de pond in euro's meer is en de dollar minder dus dat verschil tikt nogal aan...., en daarnaast zie ik net is die van amazon.com ook nog usa/canada region only, weet iemand nog andere plekken, winkels mag natuurlijk ook ook al praat ik alleen over webshops waar ik deze dvd's of dvd's in het algemeen goedkoop kan halen?
    Ik heb me vaders CC op zich wel tot me beschikking O-).

Al bij voorbaat dank voor al jullie geweldige reacties _0/

2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja, er zit wel 1 of 2 tussen maar die hebben season 3 zoiezo niet ook goedkoop.
    En of ik sommige van die shops wel vertrouw ;)

Toch bedankt hoor :).

Tzou wel makkelijk zijn als ze ze alle 3 (goedko(o)p(er)) hadden. :p

4. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
  5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    lekker slim daar ;), gaan ze 1 season in 2 delen splitsen..... maar volgens mij kank die dingen daar niet op mijn ongemodde xbox afspelen....

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    FF een kleine bump voor de nacht :).

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    PAL kan toch op me (europese) xbox right?en NTCS (of zo...) niet toch?

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    allerlaatste bump voor de topic, ik zoek zelf ondertussen al druk verder.....

Deel Deze Pagina