1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom zijn alle standaard consoles zwart?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XeoN, 15 aug 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Alleen de ps2 is zwart. De Xbox is donkergroen, de Cube paars, de Dreamcast wit, de Playstation lichtgrijs, de N64 donkergrijs. Alleen de Saturn etc van Sega waren allemaal zwart verder.

2. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan vergeet ook niet, atari, commodoor, neogeo (etc?) volgens mij waren die ook allemaal zwart. Playstation2 is eigenlijk blauw, echt orgineel dan in japan was die blauw dus, en playstation2 komt uit japan. Maar je ziet eigenlijk dat de kleuren van de apparaten langzaam veranderen met de tijd. Vroeger veel dingen waren grijs/zwart en nu langzaamaan wordt er toch meer aan design/kleur gedacht. Dat zie je ook aan de PC's, ik denk vooral zilver gaat zwart overnemen doordta al die dvd-home ciname shits zilver zijn. En dvd standaard is geworden, en vhs uit dus al die (zwarte) videorecorders zijn er ook niet meer (veel van). En nu ook met LCD-tv's die zijn ook volgens mij alleen verkrijgbaar in zilver. En de meeste mobieltjes, digitale cameras, mp3's zijn zilver. Ik denk next step wordt n beetje zoals die kleuren van Imac/Ipod, een kleurtje achter de plexiglas/acryl. Zoals met dat xbox logo.

3. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    N64 is ook in allerlei kleuren verschenen

4. XeoN

XeoN Guest

Toch na een tijdje...?
    Niet gelijk na de release.

5. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Zwart Grijs en Wit zijn gewoon kleuren die bijna wel in elk interieur passsen, later worden er speciale versies maken voor mensen die wel extra willen betalen voor een specifieke kleur.

Deel Deze Pagina