1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX kapot?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kronos, 14 dec 2004.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft Bill Gates toch het hart op de goeie plaats zitten.. 8)

Toch zit ik met een kater over het verlies van diverse save games.
    Maar door er over te praten kom ik hier wel over heen. Het voordeel is dat je met een schone lei kan beginnen.

Vallen en opstaan... dat is nu eenmaal het leven van de Xbox gamer.
    Na een haperende dvd drive (binnen een jaar) nu een versleten harde schijf.
    Wel wat snel.. als ik dat afzet tegen de levensduur van de harde schijf in mijn pc.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En ja hoor, nu begint mijn Xbox ook ineens weer kuren te krijgen.
    Blijft hangen bij het kijken van diverse DVD's.
    En veroorzaakt ook nog eens een behoorlijk irritant getril + gezoem. (Wat niet hoort)

Wel 2 weken uit de garantie, maar toch maar proberen.

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog een vraag... hoe zit het met de Live versie??

Als je een nieuwe Xbox koopt staat daar dan de laatste versie op of moet ik mijn oude versie er op zetten en daarna de zaak updaten?

@Graveheart... gisteren zag ik de bui al hangen. :'-(

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    mss dat je hd nog tot leven te wekken is met de diepvriesmethode oid, en dan snel je saves back-uppen op de 1 of andere manier.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alle stroom er ook al afgegooid. Bij een aan, uit, aan FRAG is je xbox nog te redden! :D

6. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik mijn Xbox in de diepvriezer zetten??? :confused:

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Jups is een manier om hem te redden ;) Ik zou toch eerst een tijdje alle stroom eraf halen voordat je het beestje kou laat lijden (dan wel goed inpakken;))

8. Halo Master X

Halo Master X Forza Motorsport

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt als je een probleem met je xbox hebt en je hebt nog garantie er toch voor zorgen dat een paar gasten van Microsoft dat ding komen ophalen en hem dan repareren en hem binnen 10 dagen weer terug brengen????? tenminste dit is mij verteld

9. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde verhaal hierzo..!! hard getik zonder dat dat ding opstart.. Vervolgens het scherm met 'your xbox requires service'

Weggebracht naar een 'mannetje', nie egt geholpen want nu gaat dat dinge hélemaal niet meer aan, komt geen stroom op.

Ik ga hem over een tijdje wéér wegbrengen naar iemand die er hopelijk wat meer verstand van heeft.

Met groetjes en Succes mán..!! Troost je dat je zeer zeker niet de enige bent die met dit bijltje moet hakken..!!

10. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je Xbox kapot is en je hebt nog garantie gewoon Microsoft bellen. Dat is geen probleem. Maar voordat je je Xbox laat repareren is het verstandig om al je savegames op te slaan op een memorycard omdat het wel eens kan zijn dat je je Xbox terug krijgt met een lege hardeschijf en dan kan je overnieuw beginnen.
    Het is ook verstandig om je Xbox minimaal 1x per week schoon te maken. Dit houdt in dat je je xbox afneemt met een stofdoek en de controllerpoorts uitblaast. Stof is de oorzaak van veel kapotte Xboxen. Ik doe dit zelf minimaal 1x per week en mijn Xbox leeft nog en maakt ook geen hard brom geluid.

Deel Deze Pagina