Na stage komen er allemaal mooie plaatjes. In de tussentijd even snel: Angry Birds Star Wars - 1.81 GB Assassin’s Creed 4: Black Flag - 20.25GB Battlefield 4 - 33.66GB Battlefield 4 Premium - 8.18MB Call of Duty: Ghosts - 39.5GB Crimson Dragon - 6.88GB Dead Rising 3 - 19.9GB FIFA 14 - 8.7GB Fighter Within - 9.22 GB Forza 5 - 31.76 GB Just Dance 2014 - 22.97GB Killer Instinct - 3.25GB Killer Instinct Ultra Edition - 3.25GB + 7.51MB Kinect Sports Rivals Preseason - 3.09GB Lego Marvel Super Heroes - 6.48GB LocoCyle - 13.17GB Madden NFL 25 - 12.51GB NBA 2K14 - 43.14GB NBA Live 14 - 9GB Need for Speed: Rivals - 15.35GB Powerstar Golf - 3.92GB Ryse - 34.94GB Skylanders Swap Force - 15.72GB Xbox Fitness - 252.13MB Zoo Tycoon - 2.62 GB Zumba Fitness World Party - 24.14GB
Ze hebben stiekem gewoon 3 keer de game op het schijfje gezet om cool te doen! De lijst is trouwens overgenomen van een andere site. Dus als mensen merken dat er iets fout is gewoon ff doorgeven.
Nee hoor, ze hebben alle toekomstige dlc daar op geslagen, hoeven ze niks meer te doen dan alleen te cashen
Nee hoor, ze hebben alle toekomstige dlc daar op geslagen, hoeven ze niks meer te doen dan alleen te cashen
Ik neem aan dat je de games niet verplicht hoeft te installeren zoals met de 360? En ik neem aan dat die installatie net als met de 360 voor stabiliteit en snellere laadtijden zorgt? En uiteraard geen krassen!?
Mensen als ik games op me xbox one installeer en me xbox one na een tijdje opnieuw installeer weer naar frabrieks instellingen zijn me games dn ook weg ?
ik heb een vraagje , ik ben net forza 5 aan het spelen,( van amazone.de) weet iemand hoe ik MPH kan veranderen in KPH ? heb alles geprobeerd en niets gevonden edit: intussen zelf gevonden
Absoluut! Ghosts is zeker grafisch gezien de grootste teleurstelling voor mij op de Xbox One. Mogelijk ligt het aan die 9 uur aan cutscenes in de 10 uur durende single player?
ik heb een vraagje omtrent die installatie data... hoe kun je die verwijderen zonder je save files te wissen ? is dat gewoon via games & apps en dan de game pakken en vervolgens dan te wissen ? ik heb Forza 5 genomen maar ik zie niet specifiek een save file staan, enkel DLC die ik gekocht heb.
Save files blijven in de cloud bewaard. Daar hoef je dus niet meer om te stressen als je iets verwijdert
Fijn lijstje, thanks. Dus het gemiddelde is zeg ongeveer 15 à 20 GB per game. Mooi dan heb ik aan een 2TB externe HDD meer dan genoeg om games op te installeren.