Een leuk nieuw topic voor alle die hard film kijkers hier op XBW. XBW film van de maand. Het is allemaal heel simpel. In de eerste 2 dagen van de maand kan je jezelf aanmelden als "filmkiezer". Post in de thread dat je graag diegene bent die de keuze voor die maand wilt maken. Daarna gaat iedereen die zich aangemeld heeft in een grote koker en komt er een persoon uit. En die mag dus kiezen welke film we gaan kijken in die maand.
Iedereen heeft wel een favoriet of een klassieker waarvan je graag wilt dat meer mensen hem zien. Probeer a.u.b een beetje films te kiezen die een grote groep aanspreekt zodat er veel mensen kijken. En geen troll films natuurlijk. Moet wel leuk blijven. Als je de film hebt gezien probeer een kleine review te schrijven (goed voor de discussie) en als het kan een cijfer te geven. Zodat we alle cijfers aan het eind van de maand kunnen optellen en in de startpost kunnen plaatsen.
Topic titel wordt ook steeds aangepast zodat je makkelijk kan zie wat de film van de maand is. Alle films worden hieronder bijgehouden. En later geupdate met een gemiddeld cijfer en diegene die de film gekozen hebben.
Film van de maand voor September. Gekozen door Delphiki
The Zero Theorem
A computer hacker whose goal is to discover the reason for human existence continually finds his work interrupted thanks to the Management; namely, they send a teenager and lusty love interest to distract him.
De nieuwste film van Terry Gilliam met Christoph Waltz in de hoofdrol, wat willen we nog meer? Ik ben enorm fan van Terry Gilliam. Niet alleen vanwege Monty Python (dat speelt uiteraard wel mee) maar vooral door films als Brazil, Twelve Monkeys en met name Fear and Loathing in Las Vegas.
Ik heb hem zelf ook nog niet gezien, ik wou eigenlijk Fear and Loathing kiezen omdat dat een film is die iedereen wat mij betreft gezien zou moeten hebben maar de kans dat iedereen die dit topic bezoekt dat al gedaan heeft schat ik behoorlijk hoog in
Dus Gilliam's nieuwste leek me een leuk alternatief, ik ga hem vanavond kijken en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ben ook erg benieuwd hoe Waltz het in deze film doet
April (test maand): Falling Down/6.7/Hybrid
Mei: Jagten/7.3/Killamonkey
Juni: Freedom Writers/7.8/Maddmonkey
September: The Zero Theorem/Delphiki
Oktober:
November:
December:
|
Laatst bewerkt: 8 sep 2014