Mn broer en zijn vriendin waren er vorig jaar. Vond het wat tegenvallen. Zijn wel meer eilanden in het Caribisch gebied die mij niet zo trekken, omdat er weinig te doen is.
Zelf ga ik dit jaar 2 weken naar Amerika met familie (ouders, broers/zusje en hun aangang). Chillen in de parken in Orlando, waaronder Disney, Miami en Everglades weer een kort bezoekje brengen en een week op een cruise wat echt te chill blijft. Eten als een malle en mooie eilanden / locaties aandoen.
Daarnaast ga ik waarschijnlijk ruime tijd met auto naar Zuid-Frankrijk. Als ik over een paar maanden mijn rijbewijs en een autootje heb, wil ik er naartoe rijden en als ik het zat ben (zit daar in een mobile home op een camping), kom ik weer terug. Kan best zijn dat ik een paar keer op en neer rijd. En als ik daar zit, lekker rustig van de zon genieten, flink bijkomen, en wellicht dat ik tussendoor nog eens naar Spanje of Italië rijd ofzo.
Iig lekker lang vakantie houden en proberen eens een ietsie mienie pietsie beetje bruintintje op te doen.
Had ook nog wel een tijd willen rondtrekken of iig naar Azië gaan, maar daar is mijn budget voorlopig niet voor.
Laatst bewerkt: 11 feb 2009